Optimizarea SEO a continutului web: sfaturile importante

Aveti un site web al carui continut vi se pare interesant. Totusi, nu sunteti multumit de pozitionarea sa pe motoarele de cautare. Cum sa imbunatatiti vizibilitatea paginilor pe Google?

Continutul existent are potential, exploatati-l!

Dupa ce site-ul este deja activ si ati scris propriul continut care este relevant, profesional, reflecta bine afacerea dumneavoastra, dar nu simtiti ca este suficient de vizibil online. Este clar ca putini utilizatori de internet au acces la el! Traficul ramane scazut, deoarece continutul a fost scris fara „atingerea SEO” necesara pentru ca acesta sa apara printre primele rezultate ale cautarii pe Google.

La momentul scrierii, este posibil sa nu fi fost interesat de SEO. In plus, algoritmii Google si regulile SEO (Search Engine Optimization) au evoluat intre timp. Suntem siguri ca, continutul existent are potential, cu siguranta nu duce lipsa de multe pentru a-l face vizibil ochilor intregii lumi!

Optimizarea continutului web existent: pentru ce?

  1. Pentru a obtine vizibilitate pe motoarele de cautare

O pagina care a beneficiat de mai multe click-uri poate fi gasita acum mai rapid in rezultatele cautarii. Algoritmii motoarelor de cautare au evoluat intr-adevar foarte mult in ultimii ani.

Cu toate acestea, popularitatea pe care paginile site-ului dumneavoastra au dobandit-o si varsta lor pe web raman avantaje incontestabile in ceea ce priveste CORELAREA NATURALA. Revizuirea continutului si structurii in conformitate cu noile reguli de scriere va va permite cu siguranta sa cresteti pozitionarea lor pe motoarele de cautare.

1. Pentru a genera trafic calificat

Ca parte a unei strategii de marketing inbound, optimizarea SEO a continutului deja existent este o parghie reala pentru a castiga trafic. Castigarea de locuri in rezultatele cautarii va aduce astfel mai multi vizitatori pe site-ul dvs.

2. Pentru a crea noi oportunitati de crestere pentru dvs.

Dupa ce ajungeti pe pagina optimizata, asigurati-va ca vizitatorii navigheaza pe un site actualizat. Evitati continutul invechit pentru a pastra acesti utilizatori. Daca continutul pare vechi, va veti pierde cititorii! Si, prin urmare, potentialii clienti… Oferirea de continut clar si relevant va face posibila generarea de interactiuni: cereri de oferte sau informatii, achizitii online, comentarii etc.

3. Pentru a va imbunatati imaginea de marca

Optimizarea implica in mod necesar aceasta notiune de actualizare. Daca utilizatorul ajunge pe site-ul dvs. si gaseste continut neinteresant si invechit, imaginea brandului tau este cea care va avea de suferit…

Continutul dvs. web trebuie sa evolueze in timp si in functie de activitatea ta. Actualizarea continutului existent va va permite sa va dezvoltati notorietatea si imaginea ca expert in domeniu.

Relevanta paginilor web

Nu toate paginile de pe site-ul tau web trebuie optimizate. Trebuie sa efectuati un audit de continut pentru a prioritiza textele care urmeaza sa fie actualizate. Analizati volumele de cercetare pe temele legate de activitatea dvs.

Pagini cu continut redus

De asemenea, identificati paginile care contin putin text. Articolele de mai putin de 300 sau 400 de cuvinte ar putea merita un pic mai multe detalii … Cu cat aveti mai mult continut text (relevant, desigur!), cu atat mai mult Google va aprecia asta!

Optimizarea SEO este un proces sofisticat in care trebuie depus multa atentie la detalii, iar pe piata sunt multe firme care ofera consultanta pe aceasta parte de servicii optimizare seo. Prin urmare, decideti cu mare atentie daca va ocupati singur de acest lucru sau apelati la un ajutor din partea unei firme specializate.

Prec.

Urm.

Introdu Comentariu