De ce BMW este o firma atat de apreciata?

Spread the love

De ce BMW este o firma atat de apreciata?In ciuda faptului ca este o companie mica, BMW a reusit sa creasca datorita productiei de motoare pentru avioane militare, care a continuat pana la sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial, in 1918.

BMW s-a transformat intr-o societate pe actiuni cu putin timp inainte de sfarsitul razboiului, cu un capital social de 12 milioane de marci. Dupa Primul Razboi Mondial, compania a simtit nevoia de a diversifica productia si s-a lansat in constructia de motociclete si barci: o decizie care trebuia, avand in vedere si faptul ca, dupa incheierea Razboiului Mondial, Bavaria avea interdictie de a produce avioane. , datorita Pactului de la Versailles.

Productia initiala nu a facut altceva decat sa o continue pe cea a modelului britanic Austin Seven, care a fost insa schimbat numele in BMW 3/15.

Conducerea unei motociclete BMW vă oferă acces la o gamă largă și exclusivă de servicii dedicate masinilor voastre Pe lângă un program complet de asistență, veți avea la dispoziție mult mai mult: asistență rutieră, servicii special concepute pentru nevoile moderne ale motocicliștilor și formule de garanție pentru protecție completă.

Cand luxul intalneste pasiunea si un suflet sportiv, se nasc mici capodopere. O mie de modalitati de a conduce si de a provoca drumuri noi, cu profesionalismul nostru la dispozitia voastra.

„Interpretam mobilitatea prin inovatie, pentru a oferi cele mai bune raspunsuri la nevoile oamenilor si ale companiilor”.

Pentru a le pastra, de fiecare data cand treceti prin usile reprezentantelor noastre, veti beneficia de servicii de vanzare si asistenta cu valoare adaugata ridicata. Credem in progresul mobilitatii in Italia si in schimbarea tehnologica a sectorului auto. Ne instruim personalul zilnic, iar magazinele noastre sunt actualizate constant, pentru a va garanta o experienta unica, care este intotdeauna orientata spre viitor in ceea ce priveste ofertele de produse si servicii.

In showroom-urile noastre puteti descoperi intreaga gama BMW, BMWi si MINI, puteti efectua teste insotite de PG, expertii nostri in produse si puteti rezerva interventii de intretinere obisnuite si extraordinare pentru masinile voastre.

De asemenea, suntem echipati cu o flota mare de masini second hand cu masini multi-marca si masini second hand BMW Premium Selection si MINI NEXT certificate AutoVanti si garantate pentru 24 de luni.

Echipa noastra de vanzari va va ajuta sa gasiti masina potrivita pentru dvs. cu oferta care se potriveste cel mai bine nevoilor dumneavoastra.

Vino sa ne vizitezi, noua ta masina te asteapta! Impactul vizual al reprezentantei este unul care nu este uitat cu usurinta, ganditi-va doar ca este intins pe o suprafata de peste 16.000 de metri patrati, dintre care peste 9.000 de metri patrati de suprafete acoperite.

O structura avangardista, placuta la vedere si bine integrata in teritoriu, este insotita de o organizare moderna a companiei, care este complet orientata catre client. In prezent, poti apela la ABPService.ro atunci cand ai probleme cu masina.

De la nasterea primului sau atelier mecanic in 1962 pana astazi, fondatorul Andrea Rivoltella, impreuna cu cei doi fii ai sai Deborah si Ivan, a reusit sa construiasca o lume de lux, determinare, echilibru si farmec, reprezentata in fiecare vehicul si amplificata de munca dintre cei peste 40 de colaboratori: Rivoltella ofera emotii pure de conducere.

Cand vine timpul sa cautati un vehicul de lux, exista, in general, trei marci importante pe care oamenii le considera: BMW, Lexus si Mercedes-Benz. In timp ce fiecare dintre aceste marci si-a construit o reputatie de-a lungul anilor datorita vehiculelor sale de inalta calitate si a caracteristicilor sale de varf din industrie, BMW reuseste sa ramana in fata celorlalte.

Exista o multime de motive pentru care soferii aleg sa mearga cu un BMW spre deosebire de Lexus sau Mercedes-Benz si, desi uneori aceste motive pot fi la fel de simple ca loialitatea fata de marca, exista frecvent si alti factori in joc. La urma urmei, BMW a trebuit sa faca mai multe lucruri pentru a-si castiga baza fidela de fani si pentru a continua sa atraga fostii proprietari de Lexus si Mercedes-Benz.

Unul dintre cele mai mari motive pentru care soferii tind sa aleaga BMW-urile este lunga sa istorie de inovatie. De fapt, BMW face tot posibilul sa impinga plicul mereu inovand constant. Obiectivul companiei este de a crea cel mai bun vehicul posibil si este clar cand te uiti la oricare dintre produsele sale.

Un exemplu clasic ar fi trecerea BMW de la motorul traditional aspirat natural la motoarele turbocompresoare ca mijloc de a oferi soferilor mai multa putere fara a compromite consumul de combustibil.

De fapt, BMW a introdus chiar si submarca BMW i, care se refera la avansarea tehnologiei care face mai mult si chiar ajuta mediul. Unii soferi gasesc acest sub-brand in sine suficient de suficient pentru a cumpara un BMW, deoarece ofera performante BMW cu un impact negativ mai mic asupra mediului.

Alti soferi nu se vor vedea neaparat cumparand de la acest sub-brand, dar vad existenta acestuia ca un indiciu al inovatiilor constante ale BMW care conduc industria auto.

Post Comment