Cum difera mediul de promovare fizic de cel electronic?

Cum difera mediul de promovare fizic de cel electronic?Atunci cand ne gandim la promovare, in ultima vreme avem tendinta de a vedea doar zona electronica si uitam complet de cea fizica. Promovarea prin sisteme pop-up de exemplu, este mult mai eficienta decat cea elecronica in anumite situatii. Va dam mai multe exemple.

Flexibilitate

Anunturile tiparite va permit sa va vizati publicul. Aveti control deplin cu exactitate in ce sectiune din ziar sau revista plasati anuntul si puteti face acest lucru pe baza informatiilor despre locul in care publicul dvs. este cel mai probabil sa citeasca.

Puteti difuza anuntul dvs. in reviste de specialitate legate de subiectul dvs. sau in lucrari generale care se livreaza in locatiile dvs. geografice. De asemenea, puteti difuza anuntul intr-o anumita zi a saptamanii.

Puteti sa va adaptati campaniile la bugetul dvs. modificand dimensiunea si culoarea anuntului. Si mai mult, veti lucra cu o fiinta umana atunci cand va cumparati spatiul publicitar, deci nu veti fi la mila unui algoritm online care decide unde sunt vazute reclamele dvs. Suportul tiparit va ofera o personalizare mult mai mare decat anunturile digitale.

Directionare mai precisa

Este greu de stiut cu exactitate daca mass-media tiparita sau media digitala sunt mai bune pentru a ajunge la un public vizat. Imprimarea va permite sa alegeti o publicatie pe care publicul dvs. tinta este cel mai probabil sa o citeasca.

Aceasta poate fi o revista comerciala care se adreseaza unei anumite industrii sau unui ziar local. Acesta este motivul pentru care multi spun ca tiparirea este mai buna pentru a ajunge la publicul local. Suportul tiparit va permite sa faceti publicitate direct catre publicul dvs., publicandu in reviste care se bazeaza pe abonamente.

De exemplu, daca vindeti instrumente de gradinarit, puteti posta anuntul in reviste de gradinarit si casa. Intrucat reclamele digitale se pot pierde pe Internet si sunt supuse algoritmilor, puteti beneficia de alegerea unei solutii de marketing in presa scrisa. Aveti timp sa va intelegeti mai bine publicul tinta si sa concepeti anuntul pentru a le atrage.

Credibilitatea creste loialitatea cititorilor

Publicatiile tiparite sunt mai capabile sa sporeasca loialitatea cititorilor, deoarece sunt credibile. Multi oameni se aboneaza la reviste si ziare pentru ca inteleg si cred ca informatiile furnizate acestora sunt credibile si exacte.

Publicarea unui articol tiparit necesita mult mai mult efort decat publicarea ceva online. Acest lucru se datoreaza faptului ca aveti o singura sansa de a obtine fiecare cuvant si imagine chiar inainte de a fi publicate.

Cu anunturile online, puteti sa va reveniti pentru a schimba sau a modifica anuntul si a-l trimite inapoi. Intrucat exista aceasta presiune asupra preciziei si credibilitatii si a presei scrise, cititorii au mai multe sanse sa aiba incredere in aceasta platforma. Acest lucru functioneaza in avantajul dvs., generand clienti potentiali si vanzari mult mai usor. Ca un beneficiu suplimentar, aceasta incredere duce la o mai buna loialitate a cititorilor.

Experienta senzoriala

Unii oameni pur si simplu se bucura de actul de a rasfoi paginile revistelor, lasa semne pe paginile la care doresc sa se intoarca si pot transporta informatiile oriunde merg. Cand oamenii asteapta la cabinetul unui medic, este de a doua natura sa ridice revista sau ziarul de pe masa din fata si sa inceapa sa citeasca.

Cand oamenii sunt in zbor cu avionul, aduc adesea materiale de lectura pentru a se bucura in timp ce se relaxeaza si incearca sa ramana conectati. Aceasta experienta senzoriala de atingere a paginii anuntului este imbunatatita impactul pe care il are asupra consumatorilor.

Tipuri importante de suporturi de imprimare

Exista trei tipuri importante de mass-media scrisa: ziare si articole, reviste si cataloage si carti. Ziarele si articolele sunt livrate intr-un mod frecvent si regulat si pot fi prezentate atractiv pentru a crea interes pentru cititor.

Acest formular ofera, de asemenea, informatii corecte si autentice despre evenimentele curente la nivel local si mondial, legate de diverse subiecte de interes uman, cum ar fi sanatatea sau divertismentul.

Revistele si cataloagele adancesc un anumit subiect. Ele pot prezenta povesti, interviuri, cercetari sau analize pentru a oferi cititorului mai multe detalii despre un anumit subiect. Spre deosebire de ziare, care furnizeaza informatii despre mai multe subiecte si categorii, revistele isi concentreaza intregul continut pe ceva anume si ofera cercetari aprofundate si informatii despre acesta. Cateva exemple de subiecte includ moda, tehnologie, jocuri, design interior si fitness.

In al treilea rand, presa scrisa poate veni sub forma de carti. Acestea pot fi considerate o forma de patrimoniu cultural, cuprinzand rapoarte stiintifice, istorie si literatura. Fie ca vin sub forma de manuale, literatura pentru adulti sau carti de povesti, aceasta forma de mass-media tiparita este o modalitate excelenta de a viza persoanele carora le place sa citeasca pe un anumit subiect.

Aceasta scurta comparatie arata in mod clar de ce multe intreprinderi folosesc in continuare marketingul tiparit pentru a ajunge la clientii lor si a vinde mai multe produse.

Prec.

Urm.

Introdu Comentariu