Motive pentru care parbrizul unei masini se crapa

Motive pentru care parbrizul unei masini se crapaDupa cum bine stim cu totii, un autoturism este o necesitate pentru adultul din zilele noastre, dat fiind faptul ca masina poate fi folosita pentru deplasarea dintr-o locatie in alta; cum ar fi de acasa la servici, la cumparaturi, la banca, in afara orasului, la munte sau la mare, si in diferite alte locatii.

Practic, cei care detin un autoturism si un permis de conducere, atata timp cat masina este in regula din toate punctele de vedere (are documentele in regula, nu are defectiuni tehnice si are carburant), se pot deplasa oricand si oriunde doresc.

Cei care intentioneaza acum sa isi cumpere prima masina, cu siguranta trebuie sa cunoasca unele detalii importante, mai ales in ceea ce priveste parbrizul masinii. Am vazut cu totii in trafic masini care aveau parbrizul ciobit sau crapat destul de tare.

Ei bine, cu siguranta nu este recomandat sa conduceti o masina care are parbrizul intr-o astfel de stare, dat fiind faptul ca va afecteaza vizibilitatea, si in plus riscati sa primiti si o amenda destul de mare daca va opreste politia in trafic.

In ceea ce priveste craparea parbrizului, exista mai multe cauze. Fireste, cea mai simpla cauza este aceea in care totul se produce in mod voit, adica atunci cand cineva loveste parbrizul cu o piatra sau cu un alt obiect contondent, cu scopul de a-l sparge. De aceea, cei care isi lasa masinile in fata blocului, practic isi asuma un risc.

Exista insa si o multime de alti factori importanti care au un rol important in ceea ce priveste spargerea sau fisurarea parbrizului, iar in continuare vom discuta despre acestia, cu mentiunea ca atunci cand fisura este mica, mai ales cand discutam despre masini scumpe, merita reparat parbrizul, pentru ca daca discutam despre parbrize Audi Q7, o inlocuire parbriz este evident mult mai scumpa in comparatie cu o reparatie a unei fisuri minore.

Ei bine, sa discutam acum despre cateva dintre motivele datorita caruia este posibil ca parbrizul unei masini sa se crape.

  1. Calitatea sticlei – Craparea parbrizului depinde si de calitatea sticlei utilizate pentru fabricarea acestuia. Daca producatorii folosesc o sticla de calitate slaba in vehiculul dvs., sansele de deteriorare sunt mult mai mari in comparatie cu altele.

Chiar si o mica lovitura pe parbriz ar putea sa o rupa.

Este putin probabil ca producatorul masinii sa foloseasca o calitate slaba a sticlei, mai ales daca discutam despre o masina scumpa precum Audi Q7, dar daca parbrizul a fost inlocuit deja din diferite motive cu un parbriz aftermarket, sansele ca o astfel de problema sa fie posibila sunt deosebit de mari. Din acest motiv, se recomanda inlocuirea parbrizului doar cu un parbriz nou si original, chiar daca pretul acestuia este mai mare decat pretul unui parbriz after market.

  1. Factori de instalare – Daca parbrizele nu sunt instalate corespunzator pe un vehicul, acesta este un factor de risc care va duce la fisurare. Desi astfel de probleme sunt cazuri rare, trebuie sa aveti grija daca vehiculul sau se confrunta cu aceeasi problema. Problema trebuie rezolvata imediat pentru a ramane in siguranta.

De asemenea, exista unele cazuri in care dimensiunea parbrizului nu se potriveste cu cadrul furnizat, ceea ce face ca parbrizul sa se slabeasca in timp ce accelereaza la viteze mari. Vibratiile ar putea de asemenea, sa sparga sticla, care ar putea provoca ranirea soferului sau a pasagerului de alaturi.

Pentru a nu va confrunta cu o problema precum aceasta (instalarea incorecta a parbrizului), de mentionat este faptul ca trebuie sa alegeti un service auto profesionist unde sa mergeti pentru inlocuirea parbrizului.

  1. Drumuri cu pietris – Trebuie sa aveti grija cand calatoriti pe drumuri cu pietris. Resturile sau pietrele de pe astfel de drumuri va pot lovi cu usurinta parbrizul in timp ce conduceti in spatele unei alte masini, sau cand vine o masina in viteza de pe sensul opus.

De cele mai multe ori, pietrisul in sine va fi motivul acestei daune. Prin urmare, o distanta sigura fata de vehiculul din fata trebuie mentinuta pe o suprafata de pietris. Daca este posibil, este recomandabil sa gasiti o alta ruta pentru a ajunge la destinatie in loc sa conduceti pe astfel de drumuri nesigure.

  1. Conducerea in spatele camioanelor – Dat fiind faptul ca aceste autocamioane transporta incarcaturi de pietris, soluri si alte materiale, este intotdeauna o buna practica sa nu circulati in spatele lor. Trebuie sa pastrati o distanta sigura fata de astfel de vehicule sau sa schimbati banda, daca este posibil.

Este insa foarte important de mentionat faptul ca este riscant si cand o asemenea autoutilitara se indreapta spre dvs. din sens opus, pentru ca se poate ca din remorca sa cada o pietricica sau o piatra mai mare pe parbrizul dvs. Nu putine au fost cazurile de acest gen, iar panicati fiind soferii autoturismelor au intrat in coliziune cu masina din fata, sau au virat puternic si au iesit de pe partea carosabila.

Prec.

Urm.

Introdu Comentariu