Buldoexcavatoare si utilaje in constructii

Toti cunoastem inca din copilarie acele masini mari, galbene, asemenea unor giganti… si multi intrebam adesea: Mama ce este asta? – Un buldoexcavator si aproape imediat am intrebat: Si… ce este un excavator?

Asa incep multi dintre noi sa ne urmam visul de copii, vrem sa invatam cum sa ne descurcam cu acea mare masina galbena. Cu cat am crescut ne-am decis care vrem sa fie meseria noastra profesionala si unii au ales, acea masina mare, galbena, ca loc de munca pentru ei.

Adevarul este o profesie bine platita in care veti avea intotdeauna surse de angajare, se gaseste si in domeniul constructiilor. Ei bine, daca doriti sa faceti unele excavari mari, trebuie sa aveti echipamentul necesar si specializat. Acest lucru va permite proiectelor sa avanseze in timp si sa economiseasca costurile inerente ale fortei de munca.

Istoria buldoexcavatoare

Stiu ca doriti sa stiti ce este un excavator? Dar mai intai sa aflam despre istoria buldoexcavatoarelor. In principiu, in 1950 a fost folosit un tractor pe senile pentru constructii. Cu toate acestea, expertii trebuiau sa-si imbunatateasca utilitatea, eficienta si eficacitatea in domeniul muncii.

In acel moment, compania engleza Whitlock Bros, numita intr-adevar Essex, a anuntat pe piata crearea primului buldoexcavator. Compania a creat un accesoriu pe care l-au numit „DinjumDigger”. In 1951 compania a incorporat incarcatorul hidraulic creand primul buldoexcavator.

Joseph Cyril Bamford, fondatorul companiei JBC, observa potentialul buldoexcavatorului si capacitatile sale mari. Pana in 1953 a reusit sa imbunatateasca designul prin includerea accesoriului masinii si l-a inregistrat ca JBC MK1. Pana in 1958 lansa lansa primul buldoexcavator integrat pe piata.

Ce este un buldoexcavator?

 Si… Ce este un buldoexcavator? Buldoexcavatorul este o masina de tip industrial si mecanic utilizata pentru a efectua sapaturi. Este folosit pentru proiecte de constructii, unde trebuie creata o fundatie, canale de scurgere, tevi, drumuri, printre altele.

Diferenta dintre excavator si buldoexcavator

Desi ambele masini sunt utilizate pentru terasament si excavare, acestea nu trebuie confundate, deoarece sunt diferite. Este important sa se stie in mod clar ce este un excavator?

Cea mai proeminenta diferenta dintre excavator si un buldoexcavator sunt:

  • Excavatorul are o capacitate de incarcare mai mare si mai multa putere, se poate roti la 360°, ceea ce permite o manevra mai mare.
  • Buldoexcavatorul are o miscare in sus si in jos, din fata in spate, acest lucru va permite sa sapati intr-un plan inferior. Sunt mai mici, deci sunt mai usor de mobilizat. Iata aici montaj luneta utilaje.

Caracteristici buldoexcavatoare

Stim deja ce este un excavator, acum sa vorbim despre caracteristicile lor:

  1. Puteti sapa gropi repede si mai sigur.
  2. In functie de dimensiune, poate transporta cantitati mari de material.
  3. Este proiectat in principal pentru excavarea terenurilor.
  4. Recipientul in care merge materialul se numeste “lingura”.
  5. Este, de asemenea, cunoscut sub numele de o lopata mecanica.

Exista o mare cerere in domeniul constructiilor atat pentru excavatoare cat si pentru buldoexcavatoare dar nu oricine poate manui un astfel de utilaj. Pentru acest lucru, se fac cursuri speciale.

Importanta parbrizelor de la masini si buldoexcavatoare

Parbrizele moderne, lipite, contribuie la rigiditatea vehiculului, dar principala forta pentru inovatie a fost istorica nevoia de a preveni ranirea cauzata de fragmentele de sticla ascutite. Aproape toate natiunile cer acum ca parbrizurile sa ramana dintr-o singura bucata, chiar daca sunt sparte, cu exceptia cazului in care sunt strapunse de o forta puternica. Sigilantul cu uretan este protejat de UV in lumina soarelui printr-o banda de puncte intunecate numite frita in jurul marginii parbrizului.

Marginea intunecata trece la parbrizul transparent cu puncte mai mici pentru a minimiza stresul termic in productie. Aceeasi banda de puncte intunecate este adesea extinsa in jurul oglinzii retrovizoare pentru a actiona ca un parasolar.

In multe locuri, legile restrictioneaza utilizarea sticlei puternic colorate pe parbrizurile vehiculelor; in general, legile specifica nivelul maxim de nuanta permis. Unele vehicule au o nuanta vizibil mai mare in partea superioara a parbrizului pentru a bloca razele solare.

In parbrizele aeronavelor, un curent electric este aplicat printr-un strat conductor de oxid de staniu (IV) pentru a genera caldura pentru a preveni inghetarea. Un sistem similar pentru parbrizele auto, introdus pe vehiculele Ford ca „Quickclear” in Europa („InstaClear” in America de Nord) in anii 1980 si pana la inceputul anilor 1990, a folosit acest invelis metalic conductor aplicat pe partea interioara a stratului exterior de sticla..

Alti producatori de sticla folosesc o retea de fire micro-subtiri pentru a conduce caldura, in special pe furgonetele Ford Transit europene de mai tarziu. Aceste sisteme sunt utilizate in mod obisnuit de producatorii auto europeni, cum ar fi Jaguar si Porsche.

Utilizarea sticlei termice impiedica functionarea corecta a unor sisteme de navigatie, deoarece metalul incorporat blocheaza semnalul satelitului. Semnalul RF tinde sa curga de-a lungul firelor sau stratului metalic, astfel incat sa poata trece foarte putine radiatii

Prec.

Urm.

Introdu Comentariu