Putin “succes” cu realitatea.net si Antena 3
In data de 29 august – era intr-o sambata dimineata -, am scris un articol mai usor, de weekend, despre cea mai mica banca din SUA, gasiti articolul aici. Am fost primul care a scris despre acest subiect, iar pentru a il face mai “comestibil”, am inserat si un scurt reportaj mai vechi luat de pe youtube.
In plus, am mai indicat si cateva cifre legate de profitul pe care l-a inregistra banca respectiva in anii trecuti, pentru a ne face o imagine despre profitabilitatea acesteia.
Tot in data de 21 august 29 august, seara insa, pe realitatea.net apare o “stiriuca” exact despre acelasi subiect, folosind exact cifrele pe care le-am oferit eu, si continand o captura a filmului postat de mine, iar sursa este, bineinteles, “Realitatea TV”. Articolul este aici, iar in cazul ca dispare de pe site, gasiti un print screen aici. La momentul respectiv nu am facut scandal, insa i-am tinut minte.
Ieri, am scris un articol in care am comparat declaratiile d-lui Basescu legate de numarul turistilor, cu datele oferite de INS, semnaland faptul ca exista neconcordante foarte mari intre informatiile prezentate de cele doua “surse”.
Cum greseala presedintelui era numai buna de speculat politic, informatia prezentata de mine pe blog a fost rapid preluata de antena3 si discutata in emisiunea La ordinea zilei cu Dana Grecu, aceasta introducand subiectul in discutie astfel (se adreseaza d-lui Radu Tudor): “Spune-mi te rog ce parere ai despre informatia care a venit de la INS astazi si care contreaza cele spuse de Presedinte…” si a citit informatiile date de mine, bineinteles, fara sa mentioneze sursa (subiectul a fost anuntat aici, iar discutia pe marginea subiectului se poate vedea in inregistrarea emisiunii aflata pe situl A3, la minutul 42).
Dl Radu Tudor, analist militar si un mare “prieten” al d-lui Basescu, atat a asteptat. Avand in vedere ca datele INS infirma cele spuse de dl Basescu, dl Tudor a inceput sa ridice in slavi Institutul National de Statistica si sa loveasca in presedinte, in cel mai pur stil A3
Sa lamurim un lucru: INS nu a publicat ieri datele pe 2008 legate de numarul turistilor care circula cu masina/avionul, asa cum a spus d-na Grecu, ci in urma cu 5 luni. Informatia nu este deci o noutate, o noutate fiind in schimb faptul ca eu m-am gandit sa o prezint primul pe blog.
A3 a preluat informatia (de la mine sau de pe Hotnews) fara sa mentioneze nici una dintre cele doua surse, si a folosit-o asa cum stie mai bine, adica importiva presedintelui.
In afara celor spuse mai sus, nu doresc sa comentez prea mult cele doua “preluari”, insa ma gandesc ca atat timp ca eu sunt cel preluat, este ok. Important este sa nu ajung si eu sa fac la fel.
Ok, si acum, dupa ce am demonstrat ceea ce am avut de demonstrat, sa revenim la oile noastre, adica la economie.


22.9.2009
Cristian Orgonas
Categoria: 

Am 33 de ani, locuiesc in Timisoara si sunt de formatie economist.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 7:51 am
Publicat la data de 22.9.2009, ora 8:13 am
Atat timp cat ne copiaza ei este ok, inseamna ca suntem in fata
Publicat la data de 22.9.2009, ora 10:51 am
chiar nimeni in afara de marita ta persoana nu mai avea acces la datele de la INS??? e ff simplu de demontat ceea ce ai demonstrat tu aici. atata vreme cat niste date sunt publice, adica cele de la INS, nu vad de ce TU esti sursa lor de informare. dar ma rog asa le place romanilor sa se umfle in pene.
Publicat la data de 28.9.2009, ora 6:55 pm
culmea, ca in ziua respectiva, dupa ce citisem articolul tau [ala cu banca], am dat peste alta stire, cu acelasi continut.
mi-am zis, oare toti scriu de banca asta in aceeasi zi ? hm
am vazut si stirile … da, asta e, se fura, dar iti poti cere drepturile.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 8:23 am
Dupa cum stii, presa scrisa sau vorbita considera ca a cita un blogger, cu prenume, nume, adresa de blog, este sub demnitatea lor, blogurile fiind o sursa de informare de pe Internet (adica gratis
) si care fac jurnalism de mana a cinspea.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 8:28 am
Radu: le multumesc celor de la Realitatea si A3 pentru ca nu au citat sursa si mi-au dat posibilitatea sa scriu articolul asta
Publicat la data de 23.9.2009, ora 11:06 am
de mana a 15a, dar bun pentru unii
Publicat la data de 22.9.2009, ora 9:04 am
Vezi ca ai gresit datele – tu pe 29, ei pe 21 si totusi dupe tine…
Publicat la data de 22.9.2009, ora 9:08 am
Mai verifica odata
Publicat la data de 22.9.2009, ora 9:26 am
In data de 29 august – era intr-o sambata dimineata… [...] Tot in data de 21 august, seara insa…
Totusi e o greseala
Publicat la data de 22.9.2009, ora 9:33 am
ok, am modificat. Am crezut ca se referea la data de pe situl realitatii
Publicat la data de 22.9.2009, ora 9:35 am
Cam multe greseli Khris, sa intelegem ca esti emotionat de bucurie?
29 aug nu e aceeasi zi cu 21 aug, si Deac nu e totuna cu Grecu.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 9:39 am
intr-adevar, cam multe greseli. Am scris postul azi noapte si eram cam obosit, dar asta nu este o scuza. Am modificat
Publicat la data de 22.9.2009, ora 10:53 am
modificari de astea poate sa faca oricine. multa bafta omule in continuare dar prosti nu suntem
)
Publicat la data de 22.9.2009, ora 9:53 am
am explicat de asta mai devreme …
http://www.piticu.ro/2009/08/01/sursa-youtube-com/index.html
dar si tu ai avut aceeasi gandire
da
Publicat la data de 22.9.2009, ora 10:10 am
Piticu: sursa mentionata de mine nu era youtube, ci asta: http://mjperry.blogspot.com/2009/08/americas-smallest-bank-oakwood-bank-of.html
In plus, rezultatele financiare nu se gasesc pe youtube
Publicat la data de 22.9.2009, ora 9:55 am
Asa e in presa, va “citati ” unul pe altul, parca si tu ai preluat din Capital, si nu ai scris despre deontologie dupa asta.
Publicat la data de 30.9.2009, ora 6:52 am
Iti facea cumva impresia ca in articol khris protesta impotriva faptului ca “a fost preluat”? Mie mi se paruse ca ASTA il multumise, si ca il siparase doar faptul ca dupa preluare nu fusese mentionat ca sursa.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 10:04 am
Eh, esti greu de pronuntat, ar fi trebuit sa zica “dupa cum scrie azi pe blogul kapa has ris punct ro” …
Acum, despre preluari, au un argument: nu tu ai creat reportajul ci doar ai povestit despre un reportaj al altora. Si vor completa: youtube si INS sunt la indemana tuturor, nu ai tu exclusivitate pe ele. Asta ca se nege total faptul ca le-ai dat idei de stiri chiar TU. Insa perla scoasa cu “INS a publicat azi” le infirma argumentul de mai sus.
E magulitor pentru tine, dar in acelasi timp unii sunt angajati si iau bani, cat or lua, ca sa produca astfel de stiri. Ar trebui sa-ti trimita macar o pizza la pranz, asa de obraz, ca le-ai prestat niste minute de continut
PS: special m-am linkuit pe nick cu o gafa Realitatea, dar de alt gen.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 10:04 am
Cristian, ce ai ? Tu tot nu intelegi negrul pe alb? Statistica INS se refera la straini care intra pentru diverse cauze si nu la turisti, mai citeste odata. Vezi ca tot pe situl INS gasesti si statistici despre adevaratii turisti, care sunt total diferite de cele ce le crezi tu ca fiind ale turistilor. De exemplu, strainii intrati in Romania sunt 8.8 milioane. Turistii sunt insa doar 1.5 milioane.
Ceea ce ai scos tu nu este o stire sau vreo neconcordanta, ci doar o gogorita. Mai citeste si titlurile, nu doar tabelele !
Publicat la data de 30.9.2009, ora 5:59 am
Mumulea, scuza-ma te rog ca eu TOT nu pricep. Nu mi-am batut capul sa caut sa verific in detaliu exactitatea spuselor DUMITALE sau ale LUI (ale lui khris), dar – de dragul argumentului – accept ca dumneata ai dreptate si el a gresit.
DAR subiectul celuilalt articol pe care-l comentezi aici (si eu, ca prostu’, ma iau dupa dumneata si “poluez” noul subiect, care este NU turismul, sau starea drumurilor, sau declaratia lui Basescu vs cifrele INS, ci preluarea de pe blog fara a preciza sursa) era – din cate ma duce pe mine capul – diversiunea facuta de Basescu carein mod artificial leaga starea drumurilor (lipsa de autostrazi o incadrez putin mai larg) strict de dezvoltarea turismului.
Problema Romaniei crezi ca este daca turismul se face auto sau cu avionul, sau daca cetatenii straini vin in Romania pt turism sau cu alte interese, sau daca cetatenii straini nu sunt cumva fosti cetateni romani naturalizati, sau daca masinile inmatriculate in strainatate nu sunt cumva de fapt proprietatea unor cetateni romani? Nu cumva problema este de fapt starea drumurilor (incluzand aici si lipsa autostrazilor)? Cetatenii straini intrati in Romania cu alte interese decat turismul (sau eventual cei care au fost inainte cetateni romani) nu mai au – din aceasta cauza – nevoie de drumuri bune? DAR cetatenii romani? Nici ei?
Publicat la data de 22.9.2009, ora 10:05 am
emisiunea de dat in base de la A3 e extraodinar de exagerat de proasta vorba unuia de pe acolo … iar realitatea sunt penibili in general …
ideea e ca si la A3 si la realitatea lucreaza niste oameni in esenta simplii …
eu iti doresc foarte serios sa ajungi sa ai trafic zilnic mai mult decat audienta lor si atunci Ei te vor cita in speranta ca o sa o faci si tu din cand in cand ….
Publicat la data de 22.9.2009, ora 10:06 am
completare la PS de mai sus. Linkul e aici, am dat send fara el.
http://lacoltulstrazii.wordpress.com/2009/09/19/realitatea-unei-gafe-morbide-de-text-ads/
Publicat la data de 22.9.2009, ora 10:15 am
Sa stabilim faptele: Tu Cristian ai interpretat urmatorul pasaj:
.
Realizator: Dar dac? vin în România – ceea ce ar fi de dorit ?i sigur c? s-a întâmplat alt?dat?, eram mândri de acest lucru, ?i dorim s? se repete – vin pe ni?te drumuri proaste, vin la servicii nu întotdeauna de prima calitate, vin ?i la aceste lucruri, ele exist?.
Traian B?sescu: Doamn?, scuza?i-m?, îmi prezenta?i un cli?eu.
Realizator: O realitate, domnule pre?edinte.
Traian B?sescu: Da. Nu, dar care a devenit deja cli?eu, pentru toat? lumea. Nu vin în România pentru c? sunt ?oselele a?a cum sunt. Sigur c? nu sunt grozave, dar pot s? v? spun c?, în mod normal, 70% din turism se face cu avionul. Deci oamenii vin cu avionul, sunt prelua?i cu autocare, du?i acolo unde este programul.
“La ordinea zilei” ti-a preluat interpretarea (discutabila, dupa parerea mea). Se poate spune ca le-ai intins o cursa. Asta nu e frumos
Publicat la data de 22.9.2009, ora 10:28 am
khris, la un moment dat ti-am scris ca manipulezi cu sau fara voia ta.
acum o interpretare a ta e luata de buna la tv.
Publicat la data de 23.9.2009, ora 10:23 pm
Oi la cioban este fidel nickului sau, din pacate.
Mare tupeu sa intri pe un blog exprimand dispret fata de nush ce, al proprietarului.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 7:37 pm
Ionut: sa presupunem ca am interpretat gresit datele. Cu toate acestea, niciunul dintre cei care au comentat critic articolul respectiv nu a venit cu date care sa infirme cele spuse de mine.
Acum, cifrele: in 2008, au existat 1.4 milioane de intrari ale strainilor in tara cu avionul. Sa zicem ca toti sunt turisti.
In acelasi timp, au existat 6.9 milioane de intrari ale strainilor cu masina.
Pentru ca proportia de 70%/30% sa fie respectata, inseamna ca la 1.4 milioane de intrari cu avionul, am avut 0.6 milioane de intrari ale turistilor cu masina. Ori asta ar insemna ca toti cei care au intrat cu avionul au fost turisti, in timp ce doar 8.7% din totalul intrarilor cu masina au reprezentat intrari ale turistilor adevarati.
Chiar crezi ca asa s-a intamplat?
@Oi la cioban: exprimarea oricarei pareri reprezinta o manipulare. Poti sa nu manipulezi doar daca esti 100% neutru, iar asta nu se poate si nici nu vreau sa fiu neutru. Nu ma tem sa imi exprim liber parerile
Publicat la data de 23.9.2009, ora 10:18 am
ai raspuns ca base la comentariul meu, adica ce ti-a convenit tie sa scrii, ignori inca paranteza pe care a facut-o presedintele la raspunsul pe care l-ai preluat (in mod normal)
khris, in mod normal, procentul ar fi trebuit sa fie 70% intrari cu avionul, in mod normal, khris, nu este o afirmatie despre ce s-a intamplat ci despre ce nu s-a intamplat, in mod normal ar fi trebuit sa ti cont de acel “in mod normal” al lui traian si sa nu te arunci in analize anti base, in mod normal ar trebui sa ramai la economie si sa nu incerci politica pentru ca tu nu esti recompensat pentru ceea ce scrii, nu-i asa?
khris, esti exact ca cei pe care ii critici realitatea/antena. ai luat o parte a discursului unui politician si ai expus audientei o frantura a unui discurs, nuantata de tine in minciuna. ti-ai castigat audienta cu subiecte economice iar acum o supui propagandei politice. jenant pentru tine si disperant pentru mine. eu am cautat alternativa stirilor din ziare si tv in bloguri si am dat peste blogeri care se bat cu pumnul in piept ca nu au reclame pe site, ca nu primesc bani, dar scriu la fel ziaristii banali, culegatori de scame de pe umerii patronilor interesati politic.
Dispret !!!
Publicat la data de 23.9.2009, ora 10:09 pm
Oi la cioban: hai sa nu exageram. Am impresia ca esti fan Basescu si gandesti subiectiv. Daca eu spun ca “in mod normal, anul viitor economia va creste” dar ea va scadea, cum interpretezi tu “in mod normal”-ul ala? Imi spui ca am gresit si ma acuzi de manipulare, sau incepi sa analizezi morfologic si sintactic fraza?
Nu o sa scriu despre alegerile prezidentiale, stai linistit. O sa continui sa manipulez prezentand informatii din economie.
Publicat la data de 24.9.2009, ora 9:44 am
ma bucur ca ai ajuns la concluzia ca il sustin pe traian, probabil la fel am ajuns si eu la concluzia ca manipulezi.
acum cateva luni atrageam atentia ca s-ar putea folosi unii de ce scrii, iata ca au facut-o.
nu am pe cine sa sustin atat timp cat politicienii din ro confunda doctrinele de dreapta cu deciziile pe care le iau spre stanga si invers.
vroiam sa te tin pe linia politic dezinteresata, t suspectez ca scrii la comanda si insertiile politice iti sunt recompensate, acum 10 luni am crezut ca esti o alternativa la stirile cu care suntem intoxixati, acum te urmaresc ca sa imi confirm banuiala ca si mediul internaut sufera aceeasi intoxicare.
ca sa raspund si la intrebarea ta: in mod normalul ala (al tau si al lui base) il interpretez ca intr-o tara normala sau in conditii de guvernare normale. daca romania ar fi o destinatie turistica in adevaratul sens al cuvantului, ar exista chartere si majoritatea turistilor nu ar fi formata de cei cu care impartim granita
Publicat la data de 30.9.2009, ora 6:28 am
Mai oameni buni, chiar si in citatul dezbatut cu atata vehementa TOT la mersul pe drumuri se ajunge (de aceasta data cu autocarul, de la avion; ASTA e partea importanta?).
Pe ORICE cale s-ar ajunge in tara, chiar daca se parasuteaza din naveta spatiala, TOT nu e posibil sa fie evitata pana la urma deplasarea pe drumuri, tot asa cum nu poate fi evitat mersul pe jos (doar daca nu cumva esti purtat intr-o litiera sau iti impinge cineva scaunul cu rotile): hotelurile, restaurantele, barurile, discotecile, etc, precum si punctele de atractie turistica NU sunt dotate nici macar cu heliporturi, ce sa mai vorbim de gari feroviare, navale sau aeriene – si NICI nu cred ca s-ar gasi un numar semnificativ de oameni “teferi” care sa ia un elicopter pana la urmatoarea destinatie turistica (spre exemplu pana la muzeu, sau la manastire), ca sa nu mai zic pana la locul de picnic!
Publicat la data de 22.9.2009, ora 10:32 am
Din pacate nu exista copyright pe informatie, asa ca nu ramane decat sa te simti magulit de faptul ca “profesionistii” trag cu ochiul la site-ul tau pentru oleaca de inspiratie. Bv.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 10:56 am
sa nu ne amagim degeaba in cazul minunatului blogger. se pare ca are ceva inadvertente. bravo voua credinciosilor in blogg-uri
Publicat la data de 22.9.2009, ora 11:53 am
Mai bine sa gresesti in mod inteligent si original, decat sa copiezi in mod tamp. Parerea mea.
Publicat la data de 30.9.2009, ora 6:35 am
CANDVA circula, cu sens ironic, zicala: “Numai cine nu munceste nu greseste, si cine nu greseste merita promovat.” Dumneata consideri cumva ca acuma s-ar aplica in mod serios?
Te-as ruga sa fii amabil (si pe khris sa-ti permita) sa postezi un link catre blogul DUMITALE, ca sa pot constata si eu “pe viu” CUM consideri dumneata ca ar trebui sa arate un blog bine scris si lipsit de greseli si inadvertente greseli; ca altfel, “numai din gura”, e usor sa critici pe altul. (TARE multi microbisti stiu FOARTE BINE ce ar fi trebuit sa faca fotbalistul in teren, dar o stiu doar din tribuna, nu si din teren.)
Publicat la data de 22.9.2009, ora 11:20 am
Orgonas, Dana Grecu a mentionat sursa informatiei, si anume – INS. Ei au muncit pentru asta etc etc.
)
Reducand la absurd, daca lantul preluarilor era de 20, ultimul care cita trebuia sa-i ia pe toti la rand, dupa rangul sau ?
Destul de patetic, si de neinteles pentru mine. E vorba de fudulie, sau detrafic/bani ? In ambele cazuri, ma bucur ca nu sunt in locul tau
Publicat la data de 22.9.2009, ora 11:26 am
Era suficient sa zica de ultimul (sau de la cel care a citit).
Faptul ca mentionezi si sursa nu te scapa insa de Legea Drepturilor de Autor. Trebuie sa ai consimtamantul SCRIS (email? ) al autorului.
Oricum, de ceva timp am renuntat la cele 2 posturi de “stiri”.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 11:44 am
Deontologic e sa mentionezi intotdeauna sursa primara, pentru ca autorul initial e cel care a facut un efort mai mic sau mai mare pentru a veni cu o stire, un articol etc. Restul e epigoni, deci mentionarea lor e optionala
Publicat la data de 30.9.2009, ora 6:44 am
Nu stiu ce “spune” legea, dar mie mi s-ar parea corect ca in acest gen de cazuri sa mentionezi DOUA surse: cea initiala, care a creat informatia prezentata (pt a-i recunoaste meritele primordiale), si pe cea de unde ai aflat TU acea informatie (pe de o parte pt a putea eventual, daca te intereseaza, sa reconstitui “din aproape in aproape”, din citare in citare, drumul pe care l-a facut informatia pana sa ajunga la tine, si pe de alta parte pt ca ACOLO a fost facut efortul de a “dezgropa” stirea si de a ti-o prezenta in asa fel incat sa si iei cunostinta de continutul ei si sa nu-ti “treaca pe langa urechi” nesesizata).
Publicat la data de 30.9.2009, ora 6:57 am
P.S. Ar mai fi un aspect: datele initiale au fost INTR-ADEVAR furnizate de INS, dar IDEEA de a fi folosite ca termen de comparatie pt “demontarea” argumentului prezidential este “creatie proprie”; poate ca ar merita recunoscut SI ASTA.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 11:26 am
Când e vorba de citarea unei ter?e surse e dificil de spus cine are întâietatea. Nu e obligatoriu ca cel de la A3 s? fi citit pe Hotnews, poate a ajuns altfel la el informa?ia.
Spre exemplu, în chestiunea cu statisticile, ideea de a verifica la surs? am v?zut-o prima dat? pe blogul lui Cristi Pârvan, aici: http://www.parvan.ro/?p=780
Abia a doua zi a ap?rut pe acest blog ?i pe Hotnews. Pot s? presupun c? ziaristul Ogona? s-a inspirat de la bloggerul Pârvan, a luat ideea ?i a cosmetizat-o. Dar dac? ziaristul Ogona? nici n-a auzit vreodat? de bloggerul Pârvan ?i de fapt a luat informa?ia de altundeva?
Publicat la data de 22.9.2009, ora 7:41 pm
Ovidiu: cifrele prezentate de mine sunt complet altele decat cele prezentate de tine, si sursa este alta. In plus, cifrele tale se opresc la 2004, eu m-am referit la 2008
Publicat la data de 23.9.2009, ora 10:05 am
mda. era un link la Insse
postul ala zicea ca inclusi turismul lucreaza cu cifre din insse, tabelul era din master planul pentru turism … si din cauza asta se oprea in 2004. Din punctul meu de vedere problema nu e cin si ce a dat primul, problema e ce mesaj a dat
si cat e el de important.
Publicat la data de 23.9.2009, ora 10:04 pm
ia vezi aici http://khris.ro/index.php/06/2009/unde-ne-petrecem-concediul-in-romania-sau-in-strainatate/
Scriam despre numarul de turisti inca de acum 3 luni
Publicat la data de 24.9.2009, ora 11:24 am
http://www.parvan.ro/?p=599
chiar n-are importanta ordinea mesajelor.
Important ar fi ca temele turismului (si nu neaparat personajele turismului) sa ajunga in capul cat mai multor oameni indiferent daca asta se intampla “din capul lor” sau dintr-o sursa oarecare.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 1:20 pm
shit happens
Publicat la data de 22.9.2009, ora 1:26 pm
din punctul meu de vedere cele 2 televiziuni sunt cele mai peeeenibile si cretine posturi din tara,chiar la egalitate cu otv-ul
indivizii care sunt invitati la astfel de posturi prezinta credibilitate numai la persoanele cu educatie mai slaba, fara opinii sau o directie in viata (parerea mea) … nu vreau sa discreditez sursele lor, dar emisiunile difuzate de “bordelurile” astea nu difera cu nimic de o “lectie de cultura” oferita de otv
atat antenele cat si realitatea sunt proiecte cu obiectiv 100% politic .. nu spun ca celalate sunt mai deosebite dar macar nu chiar asa pe fata
Publicat la data de 22.9.2009, ora 1:38 pm
eu in locul tau nu as fi scris acest articol si m-as fi multumit sa constat ca sunt sursa de info credibila pt presa… ca doar nu te astepti sa te si citeze cineva ca sursa de presa… nu ca nu ar face-o, dar in ochii publicului nu ai credibilitate ca sursa… inca, cel putin… poate mai cresti
Daca preferi, nu te mai citim si nu te mai citam…
Publicat la data de 22.9.2009, ora 7:43 pm
Alex: nu asa se pune problema. Bloggerii nu pot fi citati de presa “mare” pentru ca nu sunt cunoscuti si credibili, dar nu sunt cunoscuti si credibili pentru ca nu sunt citati.
Daca suntem suficient de credibili pentru a reprezenta sursa de inspiratie pentru ziare si televiziuni, de ce nu suntem si citati? Trebuie inceput de undeva.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 4:54 pm
si ia uite cum azi apare acest articol in Capital
http://www.capital.ro/articol/cauti-job-fa-ti-campanie-publicitara-125454.html
la 4 zile dupa ce am scris eu pe blog
http://www.concediaza-ti-seful.ro/2009/09/metode-inedite-de-jobhunting/
nu spun ca ar fi luat de la mine, doar ca presa (traditionala) reactioneaza mult mai tarziu si mai greu decat blogosfera
succes
Publicat la data de 23.9.2009, ora 2:06 am
Khris: eu nu as fi suparat. Din contra. Faptul ca esti citat inseamna ca esti printre cei care face agenda publica. Au mentionat INS, perfect, multi telespectatori vor cauta si alte informatii INS, ne va ajuta sa gandim din ce in ce mai mult cu propriile capete. Pe termen scurt poate este pierderea ta, pe termen lung cred ca nu ai decat de castigat. Bravo oricum.
Publicat la data de 23.9.2009, ora 9:40 am
Emil: poate am gresit ca am scris despre asta, insa nu prin faptul ca am scos in evidenta o realitate, ci prin faptul ca cititorii acestui blog nu cred ca vor sa citeasca asa ceva.
In urma cu un an, cand nu aveam blog, ma intrebam si eu de ce se face atat de mult tam-tam pe subiectul citarii fara a mentiona sursa, dar in momentul in care esti implicat personal, perceptia se schimba.
Mi-a trecut supararea si probabil ca nu voi mai scrie prea curand despre subiectul asta
Publicat la data de 23.9.2009, ora 9:26 am
[...] pe ciorditorul buzdugan realitatea recicleaza stiri seceleanu de la zf uita sa citeze sursa si realitatea si antena3 uita poteras a inaugurat primele 24 de locuri de parcare. asteptam restul pana la milion va rugam [...]
Publicat la data de 23.9.2009, ora 10:42 am
Nu am inteles ce te deranjeaza: ca aia de la Realitatea TV si Antenute gandesc ca tine (asta ar fi ingrijorator) sau ca ei gandesc inaintea ta si ca fura? Ca manipulezi nu e o noutate pentru nimeni de aici, dar ca o faci la dimensiunea celor doua canale (de abjectii) e mult prea mult. Pune patent pe blog si da-i in judecata. Apoi fa-ti Antena 4 – Orgonas si sustine-l pe Base.
Publicat la data de 23.9.2009, ora 10:43 am
Si inca ceva: nu te mai uita la cele doua televiziuni ca sunt urme pe aici, prin articole: GIGO (garbage in – garbage out)