Smoothie de fructe cu lapte

Stiati ca laptele poate fi baza pentru prepararea multor bauturi care potolesc setea si sunt delicioase? Asta-i drept! De fapt, exista multe retete care pot fi alternate intr-o lista de gustari dulci sau mic dejun. Laptele este esential intr-o dieta sanatoasa si echilibrata, deoarece este bogat in nutrienti si, impreuna cu alte alimente, poate fi savurat in multe bauturi pe care le puteti pregati in functie de gusturile dvs. Ca alternative la lapte, exista bauturi pe baza de soia, pe baza de orez sau pe baza de migdale care aduc gust, prospetime si sanatate unei diete echilibrate.

SMOOTHIE DE FRUCTE CU LAPTE DE VACA

Laptele de vaca, impreuna cu derivatii sai, se afla la baza piramidei alimentare care, la fel ca si un ghid, sugereaza alimente pentru o dieta sanatoasa si variata care aduce bunastare organismului. Laptele de vaca contine aproximativ 3,5% grasime, constand din trigliceride si o mica parte din fosfolipide. In trigliceride exista o prevalenta a acizilor grasi saturati, prezenta acizilor grasi polinesaturati, pe de alta parte, este foarte scazuta, in timp ce grasimile mononesaturate sunt absente. De asemenea, important pentru aportul de calciu si vitamine, laptele este un aliment fundamental. Este primul aliment cu care copilul intra in contact si cu care se hraneste. De asemenea, poate fi bun si daca il introduceti in interiorul ceaiului asa cum fac multi englezi.

Bautura pe baza de lapte cea mai iubita de copii, si nu numai, este cu siguranta smoothie-ul. Preparat cu lapte integral sau lapte degresat, ori capsule lapte Dolce Gusto, daca sunteti in cautarea unei bauturi cu continut scazut de grasimi, un smoothie bun vine proaspat potoliind setea. Adaugarea de fructe proaspete de sezon este recomandata pentru acesta bautura si aduce un plus de fibre importante pentru organism.

Daca doriti o bautura mai putin densa, puteti adauga putina apa curata la smoothie-ul dvs. In unele cazuri, in functie de fructele alese pentru a o pregati, nu va fi necesar sa se adauge zahar. Cu toate acestea, daca sunteti in cautarea unei bauturi cu continut scazut de calorii, puteti inlocui zaharul cu miere de salcam, sirop de artar sau stevia.

Printre cele mai indragite piureuri care pot fi preparate in toate anotimpurile, cea cu banane este cu adevarat dulce si gustoasa. Puneti intr-un blender 1 banana intreaga taiata in felii si lipsita de filamente, adaugati aproximativ 150 ml de lapte rece si amestecati pana cand obtineti consistenta dorita. Se toarna in pahar si se serveste imediat.

Smoothie-ul de banane se preteaza, de asemenea, la adaugarea de pudra de cacao. Adaugati o lingura de cacao amara la 150 ml de lapte si 1 banana taiata in felii, amestecati si serviti, in meniul pentru micul dejun, o bautura usoara, sanatoasa si foarte delicioasa, cu valori nutritionale ridicate.

Capsunile merg bine si cu gustul ciocolatei, astfel incat sa puteti propune o versiune dulce a unui smoothie de capsuni prin adaugarea de pudra de cacao amara sau fulgi foarte mici de ciocolata neagra.

Smoothie-ul poate fi o bautura extrem de sanatoasa daca sunt adaugate ingredientele potrivite. De asemenea, acesta poate fi pastrat la rece pentru a se consuma mai tarziu in cursul zilei sau chiar dupa orele de sport. Va indemnam sa incercati cat mai curand un smoothie sanatos!

Prec.

Urm.

Introdu Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.