Cum poti vinde online lenjerii de pat?

Cum poti vinde online lenjerii de pat? Pentru ca… toata lumea are nevoie sa doarma, nu-i asa?

Atunci cand vinzi astfel de produse, te adresezi unei nevoi primare: nevoia de odihna. Cu toate astea, acest lucru nu reprezinta o garantie cu privire la succesul magazinului tau online. Ai competitori seriosi in piata, deci va trebui sa depui putin efort.

Lenjeriile de pat fac parte, printre alte produse din categoria casa si gradina, din topul celor mai cautate, pe tot parcursul anului. Cu totii ne dorim un somn odihnitor, intr-un pat confortabil. Tu la ce te gandesti atunci cand ziua se apropie de final si esti obosit(a)? Mai mult ca sigur vizezi un pat cu asternuturi moi, placute la atingere. Acum stii ce viseaza si clientii tai.

Daca pariezi pe calitate si esti atent(a) la modalitatea de prezentare a produselor (dar si la strategia de marketing), un magazin cu lenjerii de pat va vinde fara doar si poate. Vezi mai jos cum poti da drumul la vanzari si creste magazinul tau online in cel mai scurt timp.

Fii atent(a) la calitate si marja de profit

Pentru a oferi produse de calitate clientilor, trebuie, in primul rand, sa le procuri de la furnizori de incredere. Gaseste furnizori ce pun accent pe calitatea materialelor si executia produselor. Te poti uita la reputatia lor, printr-un research, sa vezi ce au de spus altii despre colaborarea cu acestia. Degeaba te straduiesti sa oferi servicii de calitate, daca produsele lasa de dorit.

Apoi, cand setezi preturile produselor, atentie la marja de profit. Venitul obtinut din vanzare iti permite sa acoperi cheltuielile (cost produse, transport, ambalare, salarii, chirii, alte cheltuieli) si sa ramai cu bani? La inceput nu vei obtine un profit foarte mare, dar este important sa nu vii cu (prea multi) bani de acasa.

Informatia este putere

Te-ai hotarat asupra produselor pe care le vei vinde? Acum ca ai produsele, este recomandat sa petreci timp pentru a le cunoaste cat mai bine proprietatile si calitatile.

Trebuie sa stii atat avantajele, cat si dezavantajele produselor pe care le vinzi. La inceput, din lipsa de incredere, clientii te vor aborda pentru mai multe detalii si recomandari.

Cunoaste materialele din care sunt facute, in ce mod influenteaza aceste materiale calitatea somnului si cum se comporta in timp. Cu cat iti cunosti mai bine produsele, cu atat vei fi mai bine pregatit(a) sa raspunzi intrebarilor si nelamuririlor venite din partea clientilor.

Vinde beneficiile, nu produsele in sine

Cand prezinti un produs (atat in descrierile din magazin, cat si telefonic), focuseaza-te pe beneficiile oferite. Subliniaza cele mai importante caracteristici ale produsului, apoi treci la beneficii. De exemplu, materialul din care e facuta lenjeria de pat pastreaza o temperatura constant a corpului. Sau este hipoalergenic etc. Fiecare material si produs in parte trebuie sa ofere beneficii/solutii clientului, pentru a fi vandute cu succes.

Nevoile clientilor sunt si nevoile tale

Va fi greu sa convingi clientii sa cumpere de la tine, daca nu vii in intampinarea lor cu solutii pentru nevoile pe care le au. Pentru asta va trebui sa incepi prin a identifica nevoile audientei targetate. Apoi, prezinta produsele ca fiind o rezolvare a acestor nevoi (subliniaza cum se intampla asta, daca vor alege sa foloseasca produsele tale).

De exemplu, daca au probleme cu somnul pentru ca transpira noaptea, ofera-le asternuturi ce indeparteaza umezeala de pe corp si le regleaza temperatura. Ca produs complementar, le poti oferi perne ce mentin senzatia de racoare. Atunci cand clientul realizeaza ca iti indrepti atentia spre a le rezolva problemele, nu spre a-i vinde cel mai scump obiect din magazin, atunci va fi mai dispus sa cumpere de la tine. Solutia este sa te super nisezi!

Obiectiile sunt, de fapt, oportunitati

Pe langa intrebari, se prea poate sa primesti si obiectii din partea clientilor, referitoare la decizia lor de a nu cumpara de la tine. Fii pregatit(a) sa gestionezi aceste obiectii. Evita sa le privesti intr-o lumina negativa, ci adu-ti aminte ca obiectiile clientilor reprezinta oportunitati in plus de a face o vanzare. Cu argumentele potrivite, si rabdare, poti transforma un client sceptic intr-unul fidel.

Cea mai buna politica de vanzare este… onestitatea

Mai mult decat orice altceva, fii onest(a) cu clientii tai. Raspunde la fiecare intrebare in cel mai realistic si precis mod cu putinta. Atunci cand esti sincer(a), chiar daca asta inseamna sa recunosti ca produsele nu se potrivesc in fiecare caz, vei castiga respectul clientilor tai. Iar asta se traduce prin sanse semnificativ mai mari ca acestia sa cumpere de la tine.

Ai ajuns la concluzia ca acest tip de produse se potriveste cel mai bine ideii tale de afacere? Adevarul e ca orice produs pentru casa si gradina, mai ales daca e de calitate, isi va gasi locul in piata. Acum mai ai nevoie doar de un magazin online pregatit sa vanda.

Gasesti tot ce ai nevoie pentru a-ti lansa brand-ul si magazinul pe platforma Gomag. De la elementele de baza (ce vor constitui scheletul magazinului tau online), la unelte si aplicatii create pentru a vinde, totul este la indemana pe Gomag.

Vrei sa te convingi singur(a) de asta? Ai posibilitatea de a crea un cont de demo si testa toate functionalitatile platformei Gomag gratuit. Si nu ai nevoie de cunostinte tehnice pentru a te descurca. Sectiunea Help iti ofera toata indrumarea de care ai nevoie.

Prec.

Urm.

Introdu Comentariu