Cum a aparut leasingul auto si ce avantaje are?

In ultimii ani, leasingul auto a devenit o optiune populara pentru persoanele care doresc sa detina o masina, dar care nu vor sa se implice in achizitionarea unei masini noi.

In special, leasingul de masini second-hand a castigat popularitate, deoarece acesta ofera numeroase beneficii pentru cei care cauta o masina de calitate la un pret accesibil. In acest articol, vom explora cateva dintre motivele pentru care ar trebui sa luati in considerare leasingul auto second-hand de la https://auto-leasing.ro

Costurile mai mici

Costurile de intretinere si reparatii sunt, de asemenea, mai reduse pentru masinile second-hand, deoarece acestea au trecut deja prin perioada lor de utilizare intensiva si au fost inlocuite in mod corespunzator de proprietarii anteriori. Aceste costuri reduse pot face leasingul de masini second-hand o optiune financiara atractiva pentru multi oameni.

Optiunea de a conduce o masina de calitate superioara

Inchirierea unei masini second-hand prin leasing auto poate oferi oamenilor optiunea de a conduce o masina de calitate superioara, pe care altfel nu si-ar permite-o. Deoarece costul de inchiriere este mai mic decat costul de achizitionare, leasingul de masini second-hand poate oferi acces la masini de lux sau la modele mai noi, care altfel ar fi prea scumpe pentru un buget mediu.

De asemenea, oamenii pot opta pentru un contract de leasing pe o perioada scurta de timp, ceea ce le ofera flexibilitatea de a schimba masina la sfarsitul contractului, astfel incat sa poata conduce intotdeauna un model recent, fara a fi nevoie sa se preocupe de deprecierea valorii masinii.

Optiunea de a obtine un contract de leasing fara depozit

Multe companii de leasing auto ofera optiunea de a incheia un contract de leasing fara a fi nevoie sa platesti un depozit initial. Aceasta optiune poate fi foarte atractiva pentru oamenii care nu dispun de o suma mare de bani pentru un avans initial sau care nu doresc sa investeasca acesti bani in achizitionarea unei masini. In loc sa plateasca un depozit initial, acestia pot plati doar ratele de leasing lunare, ceea ce poate fi mult mai accesibil pentru unii oameni.

De asemenea, lipsa depozitului initial poate fi atractiva pentru cei care doresc sa isi pastreze economiile pentru alte investitii sau cheltuieli importante, cum ar fi o casa sau o vacanta. In loc sa plateasca un depozit mare pentru o masina noua, oamenii pot opta pentru leasingul de masini second-hand si sa pastreze banii lor pentru alte cheltuieli importante.

In concluzie, leasingul de masini second-hand poate fi o optiune excelenta pentru cei care doresc sa aiba acces la masini de calitate la un pret accesibil. Cu toate avantajele pe care le-am mentionat, leasingul auto poate fi o alegere mai inteligenta decat cumpararea unei masini, mai ales in cazul in care oamenii doresc sa economiseasca bani, sa evite riscurile financiare si sa aiba posibilitatea de a inlocui masina la sfarsitul contractului. In cele din urma, leasingul de masini second-hand poate fi o solutie financiara excelenta pentru a avea o masina de calitate fara a fi nevoie sa cheltuiti o suma mare de bani intr-o singura data.

Cum au aparut masinile?

Ramane de vazut daca masinile cu abur vor renaste vreodata in epocile tehnologice ulterioare. Reviste precum Light Steam Power au continuat sa le descrie pana in anii 1980. Anii 1950 au observat interes pentru masinile cu turbine cu abur alimentate de reactoare nucleare mici (acest lucru a fost valabil si pentru avioane), dar temerile legate de pericolele inerente tehnologiei de fisiune nucleara au distrus curand aceste idei.

In 1828, Ányos Jedlik, un maghiar care a inventat un tip timpuriu de motor electric, a creat un model de masina minuscul alimentat de noul sau motor. In 1834, fierarul din Vermont Thomas Davenport , inventatorul primului motor electric american de curent continuu , si-a instalat motorul intr-un model de masina mic, pe care a operat-o pe o cale scurta circulara electrificata.

In 1835, profesorul Sibrandus Stratingh din Groningen , Tarile de Jos si asistentul sau Christopher Becker au creat o masina electrica la scara mica, alimentata de celule primare nereincarcabile. In 1838, scotianul Robert Davidson a construit o locomotiva electrica care a atins o viteza de 6,4 km/h (4 mph). In Anglia, un brevet a fost acordat in 1840 pentru utilizarea pistelor ca conductoare de curent electric, iar brevete americane similare au fost eliberate pentru Lilley si Colten in 1847.

Sursele indica diferite creatii ca fiind prima masina electrica. Intre 1832 si 1839 (anul exact este incert) Robert Anderson din Scotia a inventat un carucior electric brut, alimentat de celule primare nereincarcabile. In noiembrie 1881, inventatorul francez Gustave Trouvé a demonstrat o masina functionala cu trei roti alimentata de electricitate la Expozitia Internationala a Electricitatii.

Inventatorul englez Thomas Parker , care a fost responsabil pentru inovatii precum electrificarea metroului londonez , tramvaiele aeriene din Liverpool si Birmingham si coalitul de combustibil fara fum., a construit o masina electrica la Londra in 1884, folosind propriile baterii reincarcabile de mare capacitate special concepute.  Cu toate acestea, altii considera Flocken Elektrowagen din 1888 al inventatorului german Andreas Flocken drept prima masina electrica adevarata.

Prec.

Urm.

Introdu Comentariu